Maturita Exam!

28.05.2015 22:16

Po dlouhé době vás opět zdravím! A hned na úvod mám pro vás bezva zprávu. Je ze mě kosmetička. Yes! Maturita za mnou a prázdniny přede mnou! Musím říct, že po těch všech nervech si je opravdu zasloužím! Čeká na mě brigáda, spoustu akcí s kamarády a nekonečně mnoho DIY projektů. Také jsem chtěla sepsat nějaké rady a tipy jak zvládnout maturitu, ale upřímně na internetu je hafo pouček a na mě žádná nefungovala! Takže pokud maturujete příští rok či někdy jindy tak jediná má rada je dejte do toho všechno, neflákejte se a štěstí bude stát při vás! Věřte mi.

No a teď k tomu, co se bude dít u mě na blogu. Chystám pro vás spoustu článků, DIY projektů, room tour, my morning routine a tak dále. Nudit se určitě nebudeme! Možná přijde i první video.

Snad jsem vás navnadila a doufám, že si nadcházející čas užijete stejně jako já!

 

Komentáře♥

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek