My little princess

03.03.2014 15:01

Už je to naše! Tak tuhle větu jsem říkala celou cestu, když jsme jeli domů a na zadním sedadle se krčila malá hnědo-bíla kulička. Naši kavalíří fenečkujseme si pořídily na podzim v roce 2005. Takže už 9 let je můj život hezčí. Z počátku si musela zvykat na nový domov, ale své první rozpaky překonala. Důkazem byli každodenní loužičky na koberci. Teď jsem si uvědomila, že jsem vám ji vlastně nepředstavilam - takže seznamte se prosím s Izinkou (která ale také slyší na lízo, šmudlane nebo lívanec). Moje fantazi je tvoří nová jména každou minutu.. :D

A teď něco obecně k této rase. Celý název zní Kavalír king charlesšpaněl. Ovšem nenechte se zmást,  také existuje King charlesšpaněl, ale ten má narozdíl od kavalíra kratší čumák. Kavalír byl velmi oblíbený už v době králů a královen, kdy jim tento malý pejsek dělal společnost.

Věděli jste, že během 16. století dámy používaly španěly jako ohřívatko? Pes jim seděl v klíně a tím zabraňoval prochladnutí své paničky!

Tento pejsek je popisovám jako společneský, přítulný, hravý, inteligentní mazlíček, který se hodí úplně pro každého. A je to svatá pravda. Se mnou Líza chodí na delší procházky, no a smím dědou capká každý večer na pivo.

Doufám, že se vám Kavaliři zalíbili a ještě víc doufám, že se vám zalíbila Líza. No a jestli jste váhali, jestli si tohoto miláčka pořídit, tak směle dotoho.

 

My little princess♥

Komentáře♥

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek