Summer with festivals

25.06.2015 21:22

Léto a festivaly k sobě neodmyslitelně patří. Já, do té doby festivalovým zážitkem nepolíbená, jsem se letos rozhodla tento stav změnit. A nechala jsem se políbit Holešovskou Regatou :)! Jako garde, na rande s festivalem, jsem si vybrala kamarádku Kristýnu. 

Hudební festival Holešovská Regata se konal již pátým rokem. Velkým lákadlem pořadatelů, se letos stalo vystoupení písničkáře Tomáše Kluse, který festival zahajoval nepopsatelně úžasným vystoupením. Se studem přiznávám, že do té doby, jsem neměla vůbec ponětí, že nějaký Klus existuje. A to i přesto, že na české hudební scéně je již několik roků. Hold ke mě dorazí všechno vždy za vteřinu dvanáct. Na koncertě Tomáše jsem tedy byla poprvé, a musím říct, že je neuvěřitelný! Sálá z něj neuvěřitelná energie a lidskost. Nehraje si na žádnou celebritu a to je na něm spolu s jeho charismatickým vystupováním a dokonalým hudebním projevem to kouzelné! A právě to mě, a nejenom mě, dostalo.

I druhý den jsme si pořádně užily. To, že zde bylo spoustu atrakcí a stánků s občerstvením snad nemusím ani říkat. Za zmínku snad stojí jenom to, že jsem usmlouvala boží sluneční brýle z původní ceny 160 na 100. Jojo štěstí přeje drzým hubám! :D

V odpoledních hodinách to začalo opět žít! Nejenom že začalo pršet, ale také začala vystoupení hvězd jako je například skupina Mig 21 nebo David Koller. Všichni s napětím očekávali závěrečné vystoupení skupiny Chinaski. Budu se trapně opakovat, ale svým vystoupením mě dostali stejně jako Tomáš Klus! A tak jsme se s Kikinou dohodly, že tohle nebyla naše poslední akce, kde se tyto hvědy vyskytli. K naší radosti budou "kluci" i na Trnkobraní ve Vizovicích. A tam nás určitě najdete!

 

Závěrem bych se chtěla omluvit české hudební scéně za to, jak jsem ji podceňovala. Nevěřila jsem totiž, kolik českých interpretů je opravdu špičkových a také jsem nevěřila, že i mě se může česká hudba obmotat kolem prstu!
 

LOOK BOOK

 
Boty (Baťa), slim jean (Kenvelo), tričko (Takko), křivák (Reserved), kabelka (Tesco), brýle (Pantaloon)
 
 

Balerínky (vietnamci), jeany (vietnamci), top (House), cardigan (House), kabelka (Mango)

Boty (Baťa), slim jean (Kenvelo), svetřík(Takko), křivák (Reserved), kabelka (Tesco), brýle (stánek)
 

Balerínky (vietnamci), jeany (vietnamci), svetřík (second hand), kabelka (Mango)