Slečna DOKONALÁ

11.07.2014 10:48

Už několik let hledám tu správně starorůžovou zastřenou rtěnku a až do minulého týdne jsem si myslela, že takový odstín ani neexistuje. Drogérie jsem prošla křížem krážem a nikde jsem nenašla tu PRAVOU. Minulý týden jsem jela k zubaři, a protože jsem měla asi hodinku na windows shoping, vydala jsem se k vietnamcům. Upřímně nemám problémy se k nim vydat pro cokoliv do šatníku. No ale s kosmetikou to je jiná. Nevím jak vy, ale jsou výrobky,  které bych si nikdy nekoupila a naopak ty, u kterých bych pochybnou kvalitu zkousla. A k nim patří i rtěnky. No a tam jsem JI našla. Tu dokonalou starorůžovou rtovou barvu. Omámena odstínem jsem ji hodila do košíku a mazala jsem k pokladně. Musím se přiznat, že rtěnka má opravdu pěkný sofistikovaný obal. Jednoduchý, nic přeplácaného.  Ve fotogalerii taky najdete fotky věcí, které jsem si pořídila na nákupech s mamkou.

Co vy a kosmetika s pochybnou existencí?

Slečna DOKONALÁ♥

Komentáře♥

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek